تولید و فروش انواع فرش سجاده ای ، سجاده فرش ، فرش محرابی ، فرش نمازخانه ،

فرش سجاده ای ، سجاده فرش ، فرش محرابی ، فرش نمازخانه ، فرش حسینیه ، فرش مسجد ، فرش مسجدی ، فرش سجاده ای 500 شانه، فرش سجاده ای 700 شانه ،

تولید و فروش انواع فرش سجاده ای ، سجاده فرش ، فرش محرابی ، فرش نمازخانه ،

فرش سجاده ای ، سجاده فرش ، فرش محرابی ، فرش نمازخانه ، فرش حسینیه ، فرش مسجد ، فرش مسجدی ، فرش سجاده ای 500 شانه، فرش سجاده ای 700 شانه ،

فرش سجاده ای - سجاده نماز مناجات

سجاده فرش محصولی جدید از صنعت فرش است که جایگزین فرش های معمولی در اماکن مذهبی شده است. فرش سجاده ای دارای مزایای فراوانی برای اماکن مذهبی است. از جمله این مزایا این است که جهت سجاده فرش قبله را در مسجد مشخص می کند و تنظیم صفوف آسان تر می گردد. به علاوه، درصورت خرابی قسمتی از فرش مسجدی می توان آن تکه را جدا و جایگزین کرد. در تصویر زیر فرش نماز مناجات را مشاهده می کنید. این سجاده فرش در رنگ ها و کیفیت های مختلف مختلف موجود است.

 

سجاده نماز مسجد مناجات

 

شما در هر کجای ایران که هستید می توانید سجاده فرش موردنظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان همراه با خدمات حمل و نصب در محل خود دریافت کنید.

برای مشاهده سایر طرح ها، و دیگر محصولات ما به وبسایت ها و کانال های تلگرامی ما مراجعه فرمایید:

وبسایت فرش سجاده ای تک ستاره کویر

کانال تلگرام فرش سجاده ای تک ستاره کویر

کانال تلگرام تابلوفرش تک ستاره کویر

وبسایت فرش و تابلوفرش تک ستاره کویر

 

تلفن مشاوره و فروش:

09131631223

آقای مهدوی فر

 

03154750320

03154750321

شرکت فرش تک ستاره کویر

 

سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش مسجدی، فرش مسجد، فرش مساجد، فرش محرابی، فرش تشریفات، فرش تشریفاتی، فرش حسینیه، فرش هتل، فرش نماز خانه، فرش نماز، سجاده نماز، سجاده نماز مسجد، سجاده فرش کاشان، سجاده فرش ماشینی، خرید فرش سجاده ای، فروش فرش سجاده ای، قیمت فرش سجاده ای، خرید فرش مسجدی، فروش فرش مسجدی، قیمت فرش مسجدی

فرش محرابی - سجاده نماز

فرش های محرابی سجاده فرش هایی هستند که طرح آن دارای محراب و ستون های آن است. این نوع سجاده فرش اغلب در مساجد و نمازخانه هایی قرار می گیرد که در آنجا فقط نماز اقامه می شود و سایر برنامه های مذهبی در آن مکان به ندرت برگزار می شود یا از اهمیت کمتری برخوردار است. سجاده نماز های محرابی اغلب دارای طرح های بسیار متنوعی هستند که از طرح های سنتی و ساده گرفته تا طرح های جدیدتر و پر نقش و نگار را شامل می شوند.


استفاده از فرش سجاده ای در مساجد و نمازخانه ها موجب یکدستی و هماهنگی محیط مسجد می شود و نظمی که به محل می بخشد باعث ایجاد حس آرامش در نمازگزاران می گردد. علاوه بر این، استفاده از فرش مسجدی در مسجد باعث می شود جهت دقیق قبله در مسجد مشخص شود و همه نمازگزاران با دیدن جهت فرش سجاده ای به جهت قبله پی می برند. همینطور در مساجدی که قبله کج باشد صفوف به هم نمی ریزد، چون یکی از کارکردهای مهم فرش سجاده ای تنظیم صفوف است. 


استفاده از فرش محرابی در مسجد باعث آراستگی و زیبایی مسجد می شود و موجب تمایز مکان از سایر مکان های داخلی روزمره می شود که اغلب با فرش های معمولی مفروش است. 


شرکت فرش تک ستاره کویر عرضه کننده انواع سجاده فرش، فرش محرابی، فرش تشریفات و... است. این شرکت با برخورداری از تجربه فراوان در این زمینه اقدام به مفروش کردن مساجد و نمازخانه های بسیاری در سراسر کشور نموده است. شرکت فرش سجاده ای تک ستاره با افتخار آماده خدمت رسانی به مساجد و اماکن مذهبی در سراسر ایران می باشد.

فرش محرابی - سجاده نماز مسجد

شرکت فرش تک ستاره کویر عرضه کننده انواع فرش، سجاده فرش، فرش محرابی، فرش تشریفاتی و... است که در کیفیت های مختلف و در طرح های متنوع تولید می شوند. این سجاده فرش ها اغلب 500 شانه با تراکم 900، 500 شانه با تراکم 1000، 700 شانه با تراکم 2250، 700 شانه با تراکم 2550 و ... هستند که از میان آنها فرش های 700 شانه از رخ بسیار زیبا تری برخوردارند و همینطور کیفیت بسیار بالاتری نیز دارند. 
جنس نخ سجاده فرش ها پلی استر یا اکرولیک است. برای تولید سجاده فرش که در اماکن پر رفت و آمد و شلوغ مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به شست و شوی هر ساله دارد نخ اکرولیک قطعا گزینه مناسب تری است و دارای دوام طولانی تری خواهد بود و ظاهر فرش محرابی دیرتر از شکل خواهد افتاد. در حالیکه نخ پلی استر برای فرش نماز که پاخور زیادی در اماکن مذهبی دارد از اولویت برخوردار نیست.
سجاده نماز مسجدی در رنگ های متنوعی نیز تولید می گردد، که اغلب رنگ هایی است که مناسب فضای معنوی مسجد باشد و نوعی آرامش درونی در انسان ایجاد کند. فرش سجاده ای در رنگ های آبی و سبز مورد استقبال بسیار بیشتری قرار گرفته البته رنگ های گردویی و بادامی هم پرفروش بوده است. 
شرکت فرش تک ستاره کویر با افتخار اقدام به مفروش نمودن مساجد و نمازخانه های بسیاری در سراسر کشور نموده است که این نشان از کیفیت سطح خدمات رسانی بالای این شرکت است. شرکت فرش تک ستاره کویر آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه فرش به هم میهنانمان در سراسر کشور است.

فرش سجاده ای - فرش مسجدی

شرکت فرش تک ستاره کویر عرضه کننده انواع فرش، سجاده فرش، فرش محرابی، فرش تشریفات و... می باشد. فرش های سجاده ای در کیفیت های مختلفی تولید می گردند: از جمله 500 شانه تراکم 900، 500 شانه تراکم 1000، 700 شانه تراکم 2250، 700 شانه تراکم 2550. جنس نخ فرش نماز نیز متفاوت است. 

فرش های 700 شانه از رخ زیبا تر و جذاب تری برخوردارند و کیفیت آنها نیز بسیار بهتر و دوام طولانی تری دارند. جنس نخ فرش مسجدی می تواند پلی استر یا اکرولیک باشد. نخ اکرولیک دارای کیفیت بسیار بالاتری است و برای اماکن پر رفت آمدی همچون مساجد که علاوه بر پاخور زیاد نیاز به شستشو زیادی نیز پیدا می کنند مناسب تر  است. 

شرکت فرش تک ستاره کویر تمام خدمات مربوط به مفروش کردن مسجد را انجام می دهد. شرکت از نصاب های ماهر و با تجربه برای خدمات رسانی به مساجد بهره می گیرد.  این شرکت دارای سابقه در مفروش نمودن بسیاری از مساجد و اماکن مذهبی در سراسر کشور است. این شرکت آماده خدمات رسانی به مساجد در سراسر کشور است.

انواع فرش سجاده ای - فرش محرابی

فرش های سجاده ای که معمولا در مساجد و اماکن مذهبی مورد استفاده قرار می گیرند متناسب با کاربردها و نوع استفاده از آنها دارای طرح های مختلفی هستند و به این ترتیب در دسته های مختلفی قرار می گیرند:

1) گروه اول فرش  محرابی است: این نوع سجاده نماز مختص مکان هایی است که در آن اغلب نماز جماعت برگزار می گردد و سایر برنامه ها در آن جا به ندرت انجام می گیرد. در طرح این نوع فرش مسجدی، از محراب نماز الهام گرفته شده و این طرح ها دارای هلالی محراب و اغلب دو ستون زیر آن است.طرح فرش محرابی با فضای مسجد مطابقت دارد و  روح معنوی خاصی به فضا می بخشد و بسیار آرامش بخش و چشم نواز است. 

2) گروه دوم فرش های تشریفاتی: فرش های تشریفاتی خود از لحاظ طرح به دو دسته تقسیم می شوند. برخی طرح ها دارای یک حاشیه در بالای فرش هستند و زیر آن طرح تکرار شونده  ی ساده ای قرار دارد. برخی دیگر همان طرح فرش های معمولی هستند که حاشیه های آنها حذف و کوچکتر می شوند و هم عرض فرش های محرابی بافته می شوند. 

فرش  تشریفاتی برخلاف فرش محرابی مناسب  اماکن مذهبی چند منظوره است که در آن علاوه بر نماز سایر برنامه ها و مراسم ها نیز برگزار می گردد. فرش تشریفاتی علاوه بر حفظ نظم صفوف در زمان اقامه نماز با سایر برنامه ها نیز تناسب دارد. این نوع فرش ها در حسینیه ها، مصلی ها و هتل ها نیز به کار می روند به همین دلیل به فرش حسینیه و فرش هتل نیز معروفند.

3) فرش یکپارچه و فرش بزرگ پارچه: برخی اماکن مذهبی با معماری خاص و وسعت زیاد نیازمند فرشی ویژه هستند تا تمام فضای مورد نظر را پوشش دهد و به دلیل بزرگی مکان استفاده از فرش های معمولی مناسب به نظر نمی رسد چون هم از زیبایی کافی برخوردار نیست و هم به دلیل رفت و آمد جابجا شده و از هم فاصله می گیرند. بنابراین برای این اماکن از فرش یکپارچه استفاده می گردد. به این صورت که طبق نقشه محل و با پیش بینی ستون ها و پستی بلندی ها قسمت های مختلف فرش بافته می شود و سپس به یکدیگر متصل می شود به طوری که اثری از محل های اتصال در فرش دیده نمی شود. این نوع فرش ها می تواند مناسب کاربری های اماکن مذهبی، گردشگری، فرهنگی و... باشد. 


شرکت فرش تک ستاره کویر عرضه کننده انواع سجاده فرش و با تجربه مفروش نمودن مساجدی در سراسر کشور اماده ارائه هرگونه خدمات مرتبط به سجاده فرش به سراسر ایران می باشد.